The Definitive Guide to کابینت خانه

Wiki Article

در صورت استفاده نکردن از روکش های مرغوب ممکن است ورقه ها به مرور زمان کنده شوند.

در نتیجه این شرکت توانسته است با حذف واسطه ها و کاهش هزینه های جانبی، قیمت را در سطح رقابتی و پایین تر از سایر رقبا ارائه دهد.

به همین دلیل ارتفاع کل کابینت زمینی چیزی حدود ۸۹ تا ۹۲ سانتی‌متر است.

با توجه به آن که قیمت کابینت‌ها و متریال تشکیل دهنده‌ی آن‌ها، روز به روز در حال نوسان است، نمی‌توان قیمت دقیقی برای انواع کابینت بازگو کرد.

پرواضح است که تعویض درب کابینت‌ها، از تعویض همه‌ی کابینت‌ها ارزان‌تر و بهینه‌تر خواهد بود. بنابراین اگر یونیت و اسکلت کابینت سالم است و از کیفیت خوبی برخوردار است، می‌توانید با تعویض درب کابینت‌ها، فضای آشپزخانه را دگرگون کنید و حس‌وحال جدیدی به منزل‌تان ببخشید.

در این مدل خاص از کابینت‌های آشپزخانه، رنگ‌بندی بسیار زیبا با نورپردازی منحصر به فرد همراه شده است.

گفتیم که کابینت ام‌دی‌اف به عنوان قیمت پایه در نظر گرفته می‌شود و به آن کابینت اقتصادی گفته می‌شود؛ پس از آن، کابینت هایگلاس و کابینت ممبران در گروه کابینت‌های گرانتر دسته‌بندی می‌شوند. کابینت پلی‌وود ، کابینت پلی‌گلس ، کابینت پی‌وی‌سی ، کابینت پلی‌استر ، کابینت روکش‌ چوب و در نهایت، کابینت تمام چوب در گروه گران‌ترین مدل‌های کابینت آشپزخانه دسته‌بندی می‌شوند.

برای پنهان کردن هود و مرتب کردن فضای آشپزخانه از نما هود استفاده می شود. استفاده از نما هود باعث لوکس تر شدن فضای آشپزخانه شما می شود.

ارتفاع کابینت‌های دیواری بین ۷۰ تا ۹۰ سانتی متر متغیر است. این ارتفاع به این دلیل متغیر است که در آپارتمان‌ها از کابینت‌های با ارتفاع بلند استفاده می‌شود تا بتوان وسایل بیشتری در آن جای داد و در مکان‌هایی که فضاهای بیشتری داریم می‌توان برای زیبایی بیشتر از کابینت‌های با ارتفاع کمتر استفاده نمود.

– تابش مستقیم نور خورشید به مدت طولانی قدرت چسب را کاهش داده و آن را آسیب پذیر می سازد

با وجود زیبایی کابینت ممبران اما وجود تعداد زیادی قفسه در طراحی کابینت آشپزخانه موجب کوچک‌تر شدن فضای کشوها و کابینت‌ها می‌شود.

بدیهی است هر چه مدل کابینت پیچیده‌تر باشد و از متریالی گرانقیمت‌تر ساخته شده باشد، قیمت تمام شده‌ی کابینت بیشتر خواهد بود.

کابینت‌های تمام چوب ، نمونه‌هایی بسیار فاخر، گرانقیمت و نفیس هستند و می‌توانند در هر سبک و مدلی از آشپزخانه جای بگیرند.

– زیبا و انعطاف پذیر بوده و می توان طرح های دلخواه را بر آن پیاده سازی کرد

Report this wiki page